недеља, 28. април 2013.

Bojler!

Raspust uveliko traje, a ja nikad vrednija nisam bila...ceo dan sam juče prodavala zevala, pa sam izašla...e, onda sam radila nešto korisno. :D Šetala sam. Noge su mi otpale. Prvo sam bila sam Marijom Dunčić, slikale smo se bojlerom...malo mutno...ali sam bila kreativna. :D 


Onda smo srele Anđeluuu, i smejale smo se, lupale, pa je došla i hiperaktivna Danica, obožavam te sestre Đurašković... Stvarno imam prave ljude pored sebe, bukvalno Jelena, Anđela, Danica, Ana i Suza su mi najbliže...s tim što Ana ne živi u Leskovcu, pa se samo u školi viđamo, ali to će se uskoro promeniti kad krenemo na faks. :) Toliko nas odgovornosti čeka. 
Ustala sam jutros rano maturski da pišem...i tako, posle ću da učim za prijemni. Izgubila sam osećaj za vreme, nemam utisak kao da je uskoro prijemni, niti sam uzbuđena...pf. Juče bio savršen dan, ovaj će biti isti, jer sam JA tako rekla. :D 

Нема коментара:

Постави коментар