недеља, 19. мај 2013.

Noć Muzeja :)

Juče je bilo jedno divno popodne :) bila je noć Muzeja, bila sam u umetničkU, i bilo je...pa bilo je bogami. :D 


nalepili su čak 40.000 leptirića, koje su skoro mesec dana seckali...predivno. :) Atmosfera je bila neverovatno pozitivna, mladi umetnici,e da je više takvih, a biće. :) nadam se... 
Cela izložba je rađena po konceptu, ''Svaka soba druga priča'' :) što znači, da su u svakoj sobi izloženi radovi različitih tehnika, u jednoj su bile grafike, u drugoj, slike, skice, nakit...i tako :)  

 Ove dve slike gore i dole, su Anđelineee :)) Klimtov ''Poljubac'' i ''Džudit''. Divno! <3 Stvarno sam bila oduševljena kad sam otišla tamo. 







Kao i svi narcisi na ovom svetu slikale smo se :D ha! 
STvarno divno popodne... posle sam otišla doma, gledala sam stare epizode Otvorenih Vrata... :D legla da spavam, kao najveći štreber, ali šta da se radi. :D Ustadoh rano jutros, i učiiih.... :3 
Sa dću opet, ali samo što sam jelaaaaa...
Russian Red za ovaj dan <3

Нема коментара:

Постави коментар