уторак, 14. мај 2013.

:)

Još malo...Ana <3
slika od pre nedelju dana skoro....mrzelo me da obrađujem, a i Jovana mi je tek juče poslala. 
E, više neću sedeti sa mojim drugom gore... :( Čudno će da mi bude, ne idemo ni na isti faks, ona će na PMF, to je na drugom kraju grada...but, we'll manage. :) 
Vreme je divno, nije previše vruće ni hladno...taman kako treba. 
Ne da mi se da obnavljam, a prešla sam celu knjigu, mada treba da se obrađuju podaTci joooš uviJek...Samo da završim sad Frustracije i Konflikte (Božeee, pišem ih velikim slovima kao da su imena...i Boga pišem velikim B, a ne verujem u njega, kako Marina naglašava Kontradiktornoost, jao evo i to veliki, ma ajde bre), saaaamo to, i mogu da prodajem zevaaalaaaa...dajem sebi foru do 19 h, a sada je 18h i 4 minutaaaa...idemo Nado!  

Нема коментара:

Постави коментар