субота, 11. август 2012.

:)

Slika govori više od hiljadu reči...da bila sam na kafI sa sestrom...bilo je fino. Napokon je ona grozna vrućina prestala. Kiša pada. 
Za divno čudo Lena nije pošla sa nama, pa smo mogle lepo da se ispričamo, dugo nismo, što zbog letovanja i njenog odsustva, ipak živi u Nišu.  A za godinu dana idem i ja tamo. Videla sam Danila da prolazi pored San Narkića...eee gde drugo bi išla sam mojom šašavom sestrom. . .sve ćelavci tamo. :D Hahaha. :D 
Sad znam gde Dača živi, ludilo! Počela sam da stalkujem sve živo, iz čiste zabave zapravo, ni iz kakvog posebnog interesovanja da se toj osobi približim. 
Primetila sam da u bašti San Narka ima ogledalaaa... :D 
Mnogo sam moderna... :D 
Eh, sad je kišica pala...i fino mi je. :) 
Večeras Teodora časti, ide. . .u Ameriku, ne da mi se da joj dam da ide. Deset meseci neće da bude tu...ne znam kako ću se navići. :/ Još nije otišla već mi fali... Ali dobro. Verujem u to da će vreme brzo proći, taman dok se ja spremam za prijemni i tako to. Ne znam šta ću upisati još uvek...majka i sestra me teraju da upišem farmaciju...nema šanse, neka sanjaju. 
Čekaj, stani...već mogu da zamislim prvuu rečenicu u jednom od mojih postova  za par meseci. ''Odlučila sam se za farmaciju.'' Kontrola uma je strašna stvar xD pogotovu u mojoj porodici, i to sa ženske strane. :D 

Нема коментара:

Постави коментар