среда, 15. август 2012.

Srećna sam :)

Udario me neki talas sreće danas. :) 
To je ono što mi se često dešava, a da ne znam šta je na to uticalo. Prosto vidim da imam najbolje ljude uz sebe, da sam upoznala možda neke koji će mi biti isto jako dragi, imam podnošljivu porodicu :D (šalim se, ja to odmila :D) ludog psa. :) 
Ne mogu da se žalim ni na šta. :D Čak ni na to što sam puna iskustava sa ''zrelim'' momcima. :D Ne smeta :) naučim nešto novo. 
Večeras izlazim sa Zeljooom i Jelenom, koliko dugo nisam videla Kristinu, pitaj Boga...uh, jedva čekam da je zagrliiiim, i da se usput malo zakačimo za nešto. :D Ali ne bi naša ljubav bila tako magična da nemamo različita mišljenja o nekim stvarima. :D Eeee. :D Kako samo počela da koristim ovo ''eee'' nije normalno. :) 
Anđelu ne mogu da nahvatam na skype...ona mi pošalje taman poruku, meni stigne, ne vidim, ugasim kompjuter posle vidim poruku ali onda ona off line..bljak.
Samo Teodora fali...ali dobro. Biće zabavno kad me uhvati seta ona... Ipak, budimo pozitivni, s' jedne strane ću je se uželeti, pa će naš ponovni sastanak biti.... o.O kostoloman. :) :D U najmanju ruku. :D
Kako zamišljeno izgledam na ovoj slici. I tužno :O ali nisam to nikako! :) 

Нема коментара:

Постави коментар