петак, 12. октобар 2012.

Bio je ponedeljak, prošao je ponedeljak...sada je

vikeeeend! :D Koji ću da započnem tako što ću biti kući, napravila sam svoju privatnu žurku, sama sam kući, niko nije pozvan...upalila sam mirišljave štapiće, i mnogo mi je fino. :D 
Naravno majka se oduševila jer ću da zapalim kuću sad kad ona ode na posao. :D A tata je iskulirao..verovatno misli da sam već član neke sekte, i da je kasno za mene... :( 
Ah...lepo je, sviđa mi se atmosfera, apsolutno sam polaskana svojim prisustvom... :D 
Kako sam samo umorna...a biću još umornija. :D Samo čekam! :D 
Znam da je hladno xD ali runaway ŠORC nije nešto što se odbija kad se na njega naiđe, zapovest je kupiti ga. :) 
I tako lepo stoji :) jedini razlog zbog koga želim da se leto vrati, makar da ga prošetam kroz centar Niša! Nedostaje mi taj grad. :) Jedva čekam malo da sredim ocene da mogu da šmugnem na dan ili dva :) ništa ne košta. :) Malo Lenu da izgnjavim,aaaa... 
A ovo je na mojoj want listi, sem prstena sa plavim kamenom, njega već imam. :) 
Nisam vernik, ali sam oduševljena simbolima, pa čiji god da su... Dakle, tragamo za ovim divnim nakitom... Možda u Beogradu nađem to što tražim, kad idem na sajam knjiga...samo da se ne svađamo kao prošle godine ko će da ide ko neće... -,-

Нема коментара:

Постави коментар