недеља, 7. октобар 2012.

det filing >D

Jeza me hvata kad se setim šta sve imamo sutra...nisam sigurna ni da ću da odgovaram ustav jer ne znam da li pita baš napamet, ako pita napamet, nema šanse da odgovaram prva. Ah, pa dobro, barem sam učila, neću da se tresem od straha da ne dobijem jedan kad me prozove. Hoho! :D 
Juče sam bila šetala sa Jovanom Mitić :3 mnogo je lepo bilooo. Nismo se slikale :O šteta, moramo sledeći put ali ozbiljno. :D 
Posle sam bila sa Jekoom, i ''ispratismo'' Sraleta u Beograd...mislim da je već otišao tamo... :D Blago njemu, i ja bi da odem iz ovog šugavog grada, od ovih šugavih nazovi ljudi...eee. 
Ali dobro, nećemo sad da budemo negativni. :) Samo malo, na trenutke. :) 
Sutra je ponedeljak, ali nećemo očajavati, imam zanimaciju. :D Mada, kako sutra svi pitaju, možda se budem zanimala više za knjigu. :D Ahhh, a utoraaak... :D Aaa! :D 

Нема коментара:

Постави коментар