среда, 19. децембар 2012.

Mali ranjenik..i slava...

Malo joj je 'ladno...

...pa smo navukli kapu na klempavee ušiii... :D šalim se, nisu klempave...ranjenik je bolje. :) Sad vrždi kao luda...uvidela je šta sve može da uradi ranjenom rukom, i to maksimalno koristi...svakako, da ponovim, kost je polomila, ali jezik nije...vrišti i dere se kao luda, a bogami bavi se i drugim sportovima...ljubi je tetka! :D Kažu da sam ja bila gora, ali ne verujeeeem... :D 
Stigao mi je privezak, sa satićem u obliku kućice...toliko sam oduševljena njime...! 
Volim neobičan nakit... :) posle onog telefončića izaa što se vidi :3 evo još jedne zanimljive stvarčice u mojoj kolekciji. :) Naravno, nosiću ga, i već sam ga nosila...na planiram da ga držim za ukras... :D Jaoo, kad vidim Jeku tako, sa onolikim ogrlicama, a nijednu ne nosi, za ukras kao da ih čuva, pa greotaa... Ali dobro. :) 
U toku je slava...ne nisam slikala kolače niti jela, jer hranu ne mogu očima da gledam...(a samo se očima i gleda, dakle nikako). Ali je fino :) gosti smaraju u najvećeeeee...ali barem danas nisam išla u školu, i lepo sam se naspavala...ali sutra moram...ko će da mrvi još nedelju i po...ja se nadam da ću već u utorak da odem u Niš, i otpočnem svoj produženi raspuuuust...eee. :) 

Нема коментара:

Постави коментар