недеља, 3. март 2013.

Narcis time! :D

Evo ga, mart, sad će brzo jun...preskačemo mesece, evo i proleće se bliži, a tad se najviše uči...zašto se prijemni ne polaže decembra, januara, kad je hladno, i kad se ne izlazi često, nego kad je najlepše, najtoplije, najFinskije...e. 
Sinoć smo se Jelena i ja besciljno uputile Negde, i na kraju smo završile sa Bogdanom i Jovanom u Apolo, na svrKi...objavili su jednu sliku, kako razRoko izgledam...smeta mi blic xD pa s oba oka u objektiv pogledam, aaa.
Eto tako, bilo je lepo...posle smo oko pola dvanaest izašli da šetamo, stvarno je fino bilo, da ne pominjem da smo umirale od smeha sa Bogdanom. :D Vragolančić jedan :D on je moj nesuđeni brat... :D mi smo dve budale, koliko je on nenormalan, toliko sam i ja...mada  dobro, možda je on ipak malo više :D.
Jutros sam zorom (kad kažem zora mislim na deset ujutru, ja sam đaak!) otišla kod...a ček, kad kažem ''Jutros sam zorom'' to je kao da sam nečime išla, kao kad bi rekla ''Išla sam autobusom'' zora je instrumental... :D jao ovaj srpski! :D 
I tako, sam bila kod Jeke na kafu, i slikala me, i slikala, ali sebe na slici nije stavila...e. :D 

Ima ih još, ali mi se ne svidžaju za u javnos'...e tako.
Završila engleski, rešila da nađem dečka (ma kako da ne!) inspirisala me Christinina pesma Your body. :D 
Šta im radi majko mila. :D Mnogoo dobra zamisao. :D Nije da ne volim muški svet, ali šta znam... :D 

Нема коментара:

Постави коментар