недеља, 17. фебруар 2013.

Gotova prezentacija :)

Nema mene dužeee vreme, cele nedelje ništa nisam pisala...nemam ni kad, a i mrzi me. :) :D Ali svakako neću odustati od bloga, nastaviću da ga pišem, ali stvarno ne mogu tolikooo često. Nekako, kad god sednem da radim nešto što nije za školu, ja eto, osetim gružu savesti. Čak ne mogu ni Jovaninu knjigu da završim, e, ali hoću sigurno, jednog dana. :D Nadam se da neče da mi se ljuti :Đ jer sam još u ponedeljak trebala da joj vratim. :) Razumeće. :D 
Inače, evo mene sa razlogom, da se pohvalim mojom web prezentacijom za Švedsku, iz informat'ke naravno. :Đ 
progledajte malo :)
Mainstreeeam mi je da stavljam na fecet, jer su svi stavili. :D Što opet, ne znači da neću i ja sutra i prekosutra. 
Čudni smo mi biljke, ljudi. :)

Нема коментара:

Постави коментар