понедељак, 21. јануар 2013.

Anđelaaa, Apolo, Grujina kaVa i moja malenkost

E, da su nam uveli smene, ja se poslepodne ne bih ovako divno provodila... Kafa, Laki, Anđela i ja...nekako mi krivo kad pomsilim da će do godine toga biti manje... 


Gruja pravi dobru kafu, mož' se ženi... :D eeee...nije kafa bila tad vruća kad sam duv'o...to radi estetike... :D uostalom, ko sem mene pije ladnu kafu...pa malo ljudi verovatno...

I tako smo se išegačile...ismejale...ispričale. Ne sastavljamo se baš... :) :D Ali dobro, sad mogu da nastavim sa sociologijom...ali ne da me mrzi, nego jaoooo...kako li ću ja na faksu po stoti put se pitam. Ali voliiim da učiiiim. :D Samo, me mrzi...očekujem neki dodatni raspust februara O//. A u petak ne idem u školu...iako je sv. Sava u nedelju, mi slavimo u petak, jer je petak svečaniji od nedelje...šta god to značilo. :D 
Čistim se ja odavde...

Нема коментара:

Постави коментар