субота, 19. јануар 2013.

Novi trend. :)

Prvo twitter, pa last fm, pa we <3 it, sada goodreads. :) Svakog dana sve više novih sajtova posvećenih, fotografiji, muzici, knjgama, itd. Što je najbolje, ne moramo da se gnjavimo pravljenjem novih account-a, već se samo ulogujemo preko facebook-a. To je poprilično velika olakšica. :) 
S obzirom na to da me je Jelena uputila na Goodreads sajt, ja pre par meseci napravila profil, i tek sad počela da ga koristim...i baš mi se sviđa. Mogu da vodim evidenciju koje knjige sam prčitala, koje su mi omiljene, koje knjige posedujem, pa čak i koju knjigu trenutno čitam, i koje bih volela da pročitam... Mogu da pišem recenzije, da ocenjujem....haha, čak imam i opciju da opišem u kakvom stanju su knjige koje posedujem. :D Smešno pomalo...ali nema čega nema. :) Mogu i da dodam po neku knjigu ako nedostaje...
Ali, ne verujem da ću tako da se vežem za njega kao za last fm, ipak mi je muzika daleeko draža pa po ceo dan visim tamo. :) 
Mislim da mi još tumblr i INSTAGRAM fali :D ali ne, ja sam ipak hipsta B)...lud'lo. :D 

Нема коментара:

Постави коментар