четвртак, 28. јун 2012.

100-ti post :)

Dogurala sam do stotog posta :D divno! ne može da se meri sa onih 1500 na starom blogu xD mada, tad sam pisala kao ludaaa... Nisam znala da stanem. 
Rano sam ustala, valjda jer sam se utripovala da treba da idem za svedočanstvo o.o ali ne mogu jer sam u Nišu. Jao, moći će Jelena valjda da mi uzme svedočanstvo... Ako ne, moraću sama da se secam da idem po njega. :D 
Lena sinoć nije htela da ide u krevet pa je zaspala na kauču. :D Šlogirana faca
Duša mala. Glavu ima veliku bre.:D 
Ja sam rešila da probam da budem kul i da se slikam u ogledalu. 
Zaključila sam nešto što ću kasnije da objavim na fakbuku. 
Mnogo sam mačka. :D I meni bre velika glava. o.O
 

Opet mi se pola face ne vidi...tajanstvena :D.
Sad ću da pijem kafu sa sestrom i da slušam Lany Del Rey. 


Pff, dosadila mi je malo, ali je fina za jutro nekako. I za leto. :) Mada ne bi mi smetalo da izda još jedan album, dosadio mi je ovaj. 

Нема коментара:

Постави коментар