среда, 20. јун 2012.

Umorna sam mnogo... mnogo... mnoogooo

Hoću raspust sad odmah! Umorna sam mnogo. Iscrpljena, ništa ne radimo u školi, a moramo da sedimo i da se kuvamo, nemoj da odemo slučajno. :D 
Još dva dana. Sutra geografiju da prespavam :D ona žena smara. I to svake školske godine na kraju, pominju se neki zakoni, neka pravila ocenjivanja. A oni ne da ih poštuju xD nego nema gde. :D Ali ajde, neka se hvale da su pošteni. Kraj godine je, opraštamo im. :) 
Sutra će da dođe profesor biologije sa direktorkom, i onda će naše vredne pčelice da se žale zbog ocena. :D Samo li me neko pomene u smislu da sam sto puta odgovarala i da treba pet da imam, ili da treba manju ocenu da imam, ima u top da ih stavim. U usta da me niko nije uzeo sutra. 
A ljubavni život? :D Sa'ranila sam ga. Nemoj da mrda! ;D 


Нема коментара:

Постави коментар