недеља, 17. јун 2012.

Hoot hooot stuuuuuf! :D

Bila sam do Jeke kući jutros, i tek što sam došla, mnogo je vruće, na sreću moju nisam obukla pantalone, i iskreno, ne planiram da ih oblačim sem za školu, i ponekad ovako, ali retkooo. Smeta mi višak garderobe. Sad sam u hladu moje sobe. Mama mi još nije instalirala nove zavesice na tufnice... Ja ne smem sama će me ubije garnišla. :D 
Eheeej, jedva čekam da je namestim pa da je slikam. :D Nemam inspiraciju za slikanje. :( 
Nisam ljubitelj roze boje...ali ovaj lak je tako sladak. 
Divna! Chanel ima mnogo lepe lakove, mnogo lepe boje, i što je zanimljivo nemaju jak miris, ne mirišu na farbu uopšte, imaju neke slatkast miris. Znam jer sam omirisala jedan u Sephori xD u Beogradu. Koštaju 2 500 -,- nikad ne bih dala toliko za jedan lak. 
Ništa mi se ne dešava zabavno u životu. Sinoć sam izašla sa Teodorom, kupile smo 'prateću opremu' bilo je to kvaletetno provedeno vreme. Posle nam se pridružiše  i Stopi, Dušan, Dimenzija, Anđela, i ostali ljudovi. I bilo je zabavno. Ranije sam došla kući, što znači pre jedan, pošla sam kući kad i Anđela. I bacila se krvnički na krevet. :D 
Još samo nedelju dana. Ne znam ni zašto idem, kad samo na dva-tri časa treba prisustvovati dnevno. o.O 
Neka neka, sad ću da slušam Stone Sour...moram da preslušam ove diskografije do 22 Juna. 
Razmišljam se da li da idem kod Rakićke na rođendan, išla bih, ali Anđela da ide...ovako mi bezveze samo sa Matijom i Damjanom. Možda mi čak bude i dosadno. :D Ne mogu sa njima da se glupiram kao sa Anđelom i ostalima, ne ide. :D 

Нема коментара:

Постави коментар