среда, 27. јун 2012.

Old times, good times :)

Gledala sam neke stare slike po kompjuteru, i smejala se dugo kad sam pronašla Acinu i moju sliku. :D 
Bolesna slika. Aca baš izgleda kao neka sekta. :D 
Ovde sam smeđa...jaooo... :D Razmišljam da sačekam da mi ova boja iybledi pa da se ofarbam u svetlo smeđe, pa dok se ta boja primi, bla bla blaaa, onda u svetliju malo, ali ne plavu! Inače, sestra mi je danas javila da je plavuša  , uskoro krećem u Niš, i pojmaaa nemam kako joj to izgleda. Doduše, šatirana je ona, ali ne znam, ne sviđa mi se kako je zazvučala rečenica ''Sestro, ja sam sad plava! :D''.. Videćemo :D ima da je slikam. :D Nadam se da ću tamo da dobijem volju za fotografijom. Nisam nešto ovih dana in the mood for that shit... Ovo ''that shit'' je odmila. :D 
Uhh, evo još jedne slike. :D 
Ovo je bilo prošle zime u drugoj godini. Izgledam kao idiot! :D Ovo je kod Jeke bilo, ludovale smo te zime, a bogami i celog juna. Katastrofa. :D 
Umorna sam, hronično sam neispavana, bez obzira da li ja spavam ili se vodim za Karleušinom hit pIJesmom ''InsomniJa''. :D 

Нема коментара:

Постави коментар