недеља, 10. јун 2012.

Zimooo samo smo se šalili, vraćaj se ovamo!

Ovako se ja hladim na ovoj vrućini. :D
Tako želim zimu opet. Nikada da ne prođe... A kad malo bolje razmislim, mi imamo samo tri meseca toplog vremena, tj. imali smo. Sad ih je malo više :D jer proleće više nemamo uopšte. Ili je +30 ili je -30 xD pa ti biraj, evo ja da pomognem, ja ću da odaberem -30. Mrzim vrućinu najmnogopunije. 
Još dve nedelje, sledeća će da bude manje-više naopaka, treba da odgovaram informatiku u četvrtak, jer nisam radila pismeni. Ima li bre ta žena dušu?! Ne mogu da radim, neka mi upiše ocenu, šta fali. :D Nije zločin. :D 
Prekosutra moram biologiju da završim, zacrtala sam sebi pet, i tako će i da bude!
Na kraju pismeni iz matematike, nemam pojma šta ću pa sa njom da radim, ali ću sad da uzmem da vežbam malo, čisto da me ne grize savest mnogo. :D 
Taktična sam nema šta. Briga me, odlična sam, i to je važno. E sad, prosek mi nije 5,00 i mnooogoo patim zbog toga. Patim kao patuljak kako Zelja kaže. :D
Prezentacija iz nemačkog je gotova. Čekam Anđela da se pojavi da joj pošaljem prezentaciju, i da doda animacije, a ja da nađem zanimljivosti neke za kraj...da i to dodamo. :D Ne radi mi Power Point kako treba, ili ja ne umem da ga koristim. Kakva sam retarda teška, moguće  je, ne bih da isključim i to :D ali mislim da je viša sila ipak u pitanju. Ne čuvaju mi se podešavanja za animacije. . .crk'o dabogda! Sad sam naprasno rešila da ću u školi da učim! :D Pošto kući nisam sposobna da održim koncentracju više. 

Нема коментара:

Постави коментар