петак, 1. јун 2012.

Povratak u Leskograd xD

                Nažalost, morao je da dođe i taj dan. :/ Uopšte mi se nije išlo nazad u Leskovac. Volim ja moj grad taman posla! :D Samo...ne znam, volim Niš nekako. Nisam stigla da se vidim ni sa kim posebno. U sredu sam mislila sa Jovanom da se vidim, ali ona je otišla na kontrolu u Beograd, a u četvrtak sam bila sam mamom uglavnom i sa sestrom, porodica. :D Ovako kad saberem utiske...pa bilo je odlično stvarno! Jedva čekam raspust da to opet ponovim!  
I tako smo mi pošli nazaad. Sreća pa imamo zeta da nas voza xD. Usput smo naravno slušali Lenin novi eltnji hit! Vuče lopove! :D Glupost živa...sram da me pojede! 
Lena se opet ubacila u kadar kao što ima običaj xD. To je njeno jaje. :D Skuplja one figurice, nikad mi nije bilo jasno zašto to rade. Možda zato što ja nikad nisam! Dobila je Ariel, ima Snežanu i ne znam koju još princezu... Svaka joj čast. Da sam ja ona, ja bi sve to progutala do sad. :D 
Poslednji pogled na Niš...posle sam već odlutala negde u mislima...

A ovo je onaj lak koji sam mazala juče xD ne vidi se dobro xD ali je odvratan, barem meni. :D Deluje kao nežno roze, zapravo je drečavo. :D 


Sutra se vidim sa Danicom. :D Jedva čekaaam. Na nju sam počela da gledam kao na moju stariju sestru. A pre toga idem da se vidim sa Marijom, subotnja kafa...poklopio nam se dan opet evo druga subota zaredom mi idemo na kafu istog dana, i u isto vreme. :D Čudo jedno! I onda moram da učim u međuvremenu xD pre nego što izađem u večernju skitnju, samo ne znam šta da učim. Jer ništa ne bih, ne mogu xD. Ne sviđa mi se kuda ovo vodi. U propast verovatno. :) 
A cela kuća sada miriše na pecivo -.- setila se mama da se igra malo domaćice. A šta smo rekli o noćnom prežderavanju?! Eh, nema veze, ja neću da pipnem, ne mogu. Mislim da ću sad da idem da spavam malo. Umorna sam mnooogooo. Prethodna dva dana sam samo lumpovala išla svuda, i ispraznile mi se baterije. :/ Istuširala sam se malopre...i isprobala sam Gliss-ovu maski za suvu i oštećenu kosu, i divnaaa je <3...moram da koristim takve preparate da mi bolje hrane kosu jer se farbam, a daleko od toga da mi je kosa suva, a nije ni previše oštećena, pošto je čuvam, trudim se. :)
Sreća pa sam preskočila rođendan kod Saškeeee xD woohooo! :D Mada sad bi cirkala bogami, ne smem ni da mislim na to.  
Divaaan jastuk <3 bilo bi super imati takav... Da moj dragi (koga nema) pročita ovo! Da se zna! Hahaha xD! Laku noć. :*

Нема коментара:

Постави коментар