среда, 6. јун 2012.

Matija, knjiga i najlepše pantalone na svetu :D

Ne mogu da se žalim ni na školu danas toliko. :D Mučila sam Matiju da mi pozira xD jadan. :D Jelena i ja smo zaključile da Matija podseća na Stefana Ristića...našeg manje-više pokojnog najboljeg druga. Nedostaje mi mnogo, ali nemam nameru da mu išta šaljem, ako hoće neka se seti...budala muška. Kako li se tako zatuca da mi je znati. Nedostaju mi naše popodnevne kafe u Gruv petkom. . .hoće li se vratiti? 
Evo Matije, našeg ministra za išta nego više od svega. :D 



Koja prsotina <3 abažavam ga, na jedan fini način. :D Sećam se kad smo išli na svirku u Vinus xD delili smo pare za pivo. :D Jaooo, muke! :D Koje retardirane slike. 
Postaću fotograf, da me pošalju u školu 11. Oktobar..
Kakvu knjigu čitam... :D <3 divnost!
Knjiga je brutalna, ne dišem dok je čitam, kao da sam u nekom drugom svetu. :D A Zelja kad me vidi, produži joj se život za 10 godina. :D 
Nisam mogla da se ispustim <3 pantalone...omiljene. Ja samo na garderobu mislim. :D 


Srećkaaa... 
Mrzi me da se tuširam. Slušam Tošeta, odlepila sam skroz. Jedva čekam da se završi sutra! A ono, danas se nije ni završilo. :D Idemoooo pogled u budućnos'! B-)

Нема коментара:

Постави коментар