недеља, 3. јун 2012.

Omiljene ''nedeljne'' pesme. :)

                  :) nedelje pesme, malo depresivno zvuče, moja nedelja nije depresivna, muzika koju slušam ne zavisi mnogo od mog raspoloženja, već od želje za nekim glasom, ili dobro poznatom melodijom...često i želje za nečim novim, dosadi sve jedno te isto. Ipak, ova nedelja mi nije baš nešto specijalno pozitivna. Nekad se čovek tako probudi, a da ne može da pronađe uzrok tog nemira. Ali sigurno je da će i to da prođe. :) Da vidimo listu...
1. Imogen Heap feat. Urban Species - Blanket
Šteta što radnim ponedeljkom ne mogu da uživam u njoj uz kafu, jer časovi počinju u 7 i 15 i to u Srbiji, i možda još ponegde. Školstvo nam je za svaku pohvalu, ne znam da li da se žalim što učim sve ono, ili da budem ponosna što ću znati više od braće Amera. Srbin je čudan. 
Kako god...pesma je savršena za ovaj dan, mislim da ću da je slušam malo poduže. Pre nešto više od godinu i po dana sam je čula, septembar je bio...tek sam pošla u drugu godinu. I kad god je slušam podseća me na ranu jesen...pa ne moram da živim u sadašnjem vremenu. :) Mogu da zamišljam jesen pored leta. :D 

2. Angus and Julia Stone - Devil's tears
 Još jedna pesma koja ne podseća na leto...već na zimu. Angus ima tako umirujuć glas, i stas! :D Primetila sam da često sebe uhvatim kako dremam uz ovu pesmu. Ne verujem da je to zato što je dosadna, divna je, samo melodija podstiče na sanjarenje...a bogami i škola. :D 

3. Archive - Again
Još jedna depresivna pesma. :D Ali ja je volim svejedno. Archive mi je jedan od omiljenih trip-hop - lounge alternativnih bendova. Iako su dosta depresivni, meni se to sviđa. Ta fuzija sintetičke i prave muzike ume da bude sasvim pristojna, u ovom slučaju savršena. Nevezano za samu pesmu, već za čitav njhov rad. Što se ove pesme tiče ovo je čista muzika. :) 

4. Blue Foundation - Wiseguy
Genijalni! Mada mi se pesma više sviđa kao remix The Prunes-a. Malo je brža, lakša za slušanje. Opet, nedelja...ali sada leto. :) 

5. Darko Rundek - Ruke
Divan! <3 Obožavam ga! Podiže raspoloženje. Nije Srbin, ali je najbolji! :D 

6.  Emiliana Torrini - At least it was...
Jedna i jedina. :) Ima neobičan dečiji glasić, melanholične pesme, divne tekstove. U isto vreme ima i par brzih pesmica kao ''Jungle drum'' , za zaljubljene duše. :D Ja nisam jedna od njih, ali rado je slušam, i pritom skačem po sobi kao poludela. :D Tera na rados'! Ova pesma mi je posebno draga, nije da ima veze samo sa nedeljom, jer podseća na nju. Ima tu još toga. :) 

7. Under - Summer Son (Texas cover) 
Nije što mi je basista prijatelj xD nego što je cover stvarno jedan od boljih koje sam čula ove godine, a bogami i prošlih. Više mi se sviđa cover nego originalna verzija, pesma više pristaje muškom glasu. To je moje mišljenje, za druge ne znam, ali ja sam bila oduševljena. I tako, jedna brža pesma i nedelja je malo svetlija za promenu. :) 

8. Kent - Ensammast I Sverige
Naravno, nisam se ispustila da i Kent ubacim na listu. Ipak mi je to omiljeni bend, pevaju na švedskom, mom omiljenom jeziku. Šta ću više? :D Pesma je dosta neutralna, ne vuče ni tamo ni ovamo. 

9. Block Out- Osam i trideset
...nema šta tu mnogo da se priča... :) Atmosfera je mračnaaa, depresivnaaaa, režeeeem veneeee, uživam u životu. :D Ludak! :D 

10. Sophie Zelmani - I can't change
Najdivnija pesma ikada! Ali bez konkurencije! Spot je tužan, i sama pesma je pomalo tužna, ali ja je ipak volim. Ne mogu tačno da se setim kad sam je prvi put čula, ali znam da sam bila dobro raspoložena, pa me zato ova pesma ne rastužuje nimalo. Opet, Sophie je Šveđanka. :D Šta ću, nisam ni znala da je iz Švedske. Nisam imala ideju. :D Kad pogledam moj profil na last fm-u, više od pola muzičara i bendova zajedno koje slušam su poreklom iz Švedske. Za mnoge sam tek skoro saznala da su odatle. Eto :) Švedska mi je suđena. :D 
To je muzika koju volim nedeljom naviše da slušam, ako ne sve ove pesme, onda barem neku od tih, a pored njih još puno...ali ta lista ne bi imala kraja... :) Ništa ne pomaže i ne upotpunjuje dan kao muzika na primer. :) 



Нема коментара:

Постави коментар