уторак, 26. јун 2012.

Dve lepotice. :)


Još jedna lepa slika koju je moja sestra postavila na fakbuku. :D 
Ovo je onaj kafić kod Tvrđave gde smo moja sestra i ja bile kad sam poslednji put bila tamo. Divna atmosfera. Koliko mi se ide u Niš, nadam se da ću uskoro da odem. Tata u četvrtak ima predavanja, i trebalo bi da pođem sa njim, ali ostaću tamo, pa, ne više od šest sati. :/ Imaću vremena barem da se šetam sa njima malo, i da kupim neku stvarčicu. 
Raspust je, ne mogu još uvek da poverujem, ne dešava se ništa posebno, nema letnje ljubavi, ni romant'ke, pa si venem jadna. :D 
Do sad sam usisavala, sredila sobu, sve je pod konac. :) Mogu da uživam. :D 
I da polako čitam knjigu koju sam na poklon dobila od Teodore, :) knjiga mi se baš sviđa. Ovo je omot. :)
Nisam pročitala ni pola, pa ne mogu baš da zaključim da li priča o životu nekoliko ljudi koji nisu povezani ničime...napisat' ću recenziju xD kad završim knjigu. :D Taman Sonja da me prokontroliše.
Stalno sam odsutna, nemam vremena ni da pišem blog. Mada, i ne dešava se ništa posebno da bi pisala. Idem da se nalivam kafom i čitam. :) 

Нема коментара:

Постави коментар