понедељак, 4. јун 2012.

:) mondejzzz

                  Ponedeljak kao i svaki drugi... :D Ja sam definitivno postala pedofil. Rešila sam da se zovem Čedoljub...mislim da je očigledno zašto je to tako. :) Posle trećeg časa sam malo pričala sa Teodorom, čim je ona ustala, Jovan je seo na njeno mesto. Pa kako molim te da propusti šansu da mi gleda u dupe...to nikako. Lepo se namestio i posmatrao, šmeker maliii!! :D 
Usput me Marija Rakić pozvala na njen osamnaesti rođendan, 22. Jun.. Taman na kraju školske godine, da se sve proslavi kako je redno. Idem sa Matijom i Damjanom, ne znam sem Anđele nikog ženskog, tj. znam ali ne želim kontakt sa njima. :D A za Anđelu nisam sigurna da li će da ide, možda će biti u Beogradu. Šteta. :( Ali ne očajavam! 
Ide i Zorkin unuk. :D Ihihihi, mogu barem da gledam. :D 
Nije nam nešto išao fotosešn od ruke...samo jedna manje-više, ali ipak manje :D kasvetna slika. 
Opet nikakva. Čini mi se da gubim od lepote. o.O 
Bitno je da sam ja živa došla kući na ovoj vrućini. :D Išla sam prvo sa Jelenom i Kristinom do Kulture da gledamo knjige... 
Testenina sa povrćem <3 preukusno!
Treba da idem da učim sada...informatiku, kao. :D 
Ali prvo moram da se utovim...crkni Nadooo, prejedi se i crkni. :D 
Mnogo su lepe jagode ove godine, i krupne. Čokolada, ejs...samo se istopi na pari, i uživancija. :)

Нема коментара:

Постави коментар