среда, 23. мај 2012.

Autumn!

                            Jesen >D ! Ta vJeštica se vratila...eee. :D Kiša pada ceooo dan, i hladno je. Tata je založio -,- hoću da umrem koliko mi je vruće. Nemoj usred ''jeseni'' leto da improvizujemo, nije redno. :D Juče sam ceo dan radila nemački i očigledno sam kiksnula gadno :O ne znam kako sam uradila, znam da nisam briljirala. Mnogo smo imalii da radimo, nema vremena. :( Greota! :D 

Komirala sam se danas oko četiri popodne. :D Nisu mogli da me probude da ručam, pa sam tek sad kad sam ustala uzela da jedem nešto. :D 
Juče sam došla do velikog broja zaključaka. :D Hahaha, kako sam ja umno aktivna i kad učim. :D 
Neverovatno je koliko me Ceci nervira u poslednja tri dana. Ne mogu da ga smislim. Toliko ne mogu da ga smislim da ne mogu ni u glavi da ga zamislim. Danas kad sam sišla do Julije, devojka je stala bukvalno ispred mene da me sakrije od njega. Umara me, smara me, nervira me, smeta mi...ajde neka se odseli? On je ionako previše vredan za nas smrtnike, i za ovaj grad. 
Kad smo već kod momaka razmišljala sam o tome da započnem divnu emotivno vezu sa Džonijem, kad mi već bulji u zadnjicu može i da me voli...lako! :D Ali to malo sutra.
Sad kad sam došla na face videla sam da mi je Jovan iz Teodorinog odeljenja poslao zahtev za prijateljstvo.. Nova romansa na pomolu? I to malo sutra. :D 
Čak, dobila sam ovih dana i neki strah od veze i vezivanja, i ako mi se neko i svidi, ja ću da kažem da nema ništa od toga, da je ili prestar, ili premlad za mene, i ako je moje godište, onda ću da kažem verovatno da je nezreo jer je dve  godine iza mene. :D Želim, a opet ne želim dečka. Dobila sam traume od mojih bivših. :forever alone:
Ali neću da se preopterećujem time...ne mogu više. Zavidim Kristini, ona je čista kao suza, nije imala nikad dečka. Nedostaje mi ta čistoća i nevinost. :(
No dobro. :D Umirem od ova tri sata sna koje sam imala...slušam neke depresije... :D Ali volim ovaj muzički sastav. Dobru muziku imaju, baš stvorenu za ovakve dane. :)
Nedostaje mi ono vreme kad sam volela poznate ličnosti...eee to su bili dani. :D hahaha xD 
Ne znam da li da skuvam sebi kafu...neće škoditi, a i pije mi se baš. Ah, kafa.. 
Moja treća velika ljubav. Naravno posle mojih prijatelja, na prvom mestu, i nakita na drugom. :) Lepo je kad čovek ima koga i šta da voli. :D 
Hepi femili. :D Ovako izgleda kad je baš sređeno, inače drugačije je kad nije naravno. :D Ima tu malo kreativnog haosa. :) 

Ljubimice moje! Ja sam definitivno ludača koja samo slika svoj nakit. Strašno je kad čovek umno oboli. Meni nije strašno, ja sam se luda rodila. :D 
Koliko mi se ide u Niš. Priča mi se sa sestrom, ne mogu sad da je dobijem. Valjda će biti dostupna opet uskoro. Šeta mi se kroz taj blesavi grad. Krajem maja mama ima neka predavanja tamo, dva dana! Pa idem sa njom, jaooo što ću da se izludujem. :D OHOHO! I da kupujem! Sve ću da im odkupim! :D Štedela sam. Što mi nije bila namera, ali kako ovde nema ništa da se kupi pametno, ni lepo ni originalno nakupilo se. :D 
Saznala sam da smo Nikola moj nesuđeni zet i ja jako blizu jedno drugome u Nišu. Put koji se gradi u Somborskoj gradi se da bi se povezalo moje i njegovo naselje. :D A kako imamo dogovor kad omatori da dođe da živi kod mene :D da se ne bi bacio ispod mosta ima ludo da bude. :D Naravno to su gluposti. :D Hahaha. Jaooo...idem kafu da pravim sebi, da čituckam Korene...i da slušam divnu muziku, koju samo ja mogu da nađem tako divnu. :D 

Нема коментара:

Постави коментар