петак, 18. мај 2012.

Poklon od Jelene, Kristine i Anđele za 18. rođendan. :)

              Malo sam zakasnila, ali dobro, nikad nije kasno. Iskreno, oduševila sam se kad sam videla šta sam dobila. Pužići-minđuše :) u lepoj kutijici xD ma na sve su mislile. :D Opasne su! :D



   Mnogo su lepe. Skroz su mi pogodile ukus. :) Čestitamo!!! A ispod trake koja se vezuje u mašnicu na poklopcu stavile su papirić sa tekstom. Ovako ide:
   


                 Slikaj portret svog života vedrim tonovima,
 nikada ne dozvoli da đavo umače prste u boju.
Dodaj prave boje:plave talase, nijanse lave ili vatre
lila tamnu čežnjivu i nežnu boju breskve.
Dodaj purpur iz prvih grozdova, crveno sa nosa klovnova
i riđu iz drozdova.
Jedino crnu probaj da uštediš i da je nikad ne korisitiš...
Ma uzalud...Uz život se ne prilaže uputstvo za upotrebu
i svako to odradi kako ume. Zanemi tamo gde bi drugi viknuo, nasmej se gde bi drugi zaplakao, uvredi se gde bi se drugi obradovao. . .
Uđe u pogrešan vagon, siđe na stanicu pre ili kasnije...
Pokoleba se, i prebaci veslo iz ruke u ruku a struja ga odnese dalje i odredi mesto na kom će pristati.
Ako slučajno znaš put do sreće nema potrebe da se puno lomataš, idi nekom prečicom.
I upamti: Stigla si čim kreneš. U tome je štos.
P.S. Vole te Jelena, Kristina i Anđela. <3
VOLIM I JA VAS! :) 

Нема коментара:

Постави коментар