субота, 26. мај 2012.

Guuud monin!

             Slika nije moja, ali napraviću nešto slično... :) ali da ima originalnost. :D Ustala sam rano danas, oko osam. :) Hehe, lepo je kad ti jutro počne od ranog jutra, bukvalno. :D Sad ću da doručkujem, pošto sam sređivala sobu, pila kaficu, nolajfovala na fejs bludu, pa ću onda da idem pod tuš, pa da se bacim na Korene... :)
Nemam ništa konkretno da učim danas, biologiju ću ostaviti za sutra, a moram da počnem da spremam informatiku od nedelje, nemam pojma šta ona žena radi. o.O Kako mrzim paskal, nizove i ostale gluposti...
Sinoć je bilo lepo. :) Bile smo Julija, Kristina i ja da gledamo maturante xD auuuuu :D za razliku od prošlogodišnjih ove su bile zlatne, ali baš baš zlatne...nosile su divne haljine, duge do poda, kao stvorene za veliku maturu, mislim da su minjaci ipak precenjeni. Posle smo taksijem došle do Gimnazije, Julija je otišla do svojih sestara, sa njima je trebala da izađe, a Kristina i ja smo otišle u Gruv. Kristina je napokon dobila poklon koji joj dajem još od Nove Godine, xD nismo se ljudski videle same, da joj dam xD neprijatno mije u školi, još neprijatnije pred drugim ljudima. :D Svidele su joj se minđušice. :) Drago mi je! :D
Neverovatno je koliko volim nakit xD svima bih samo to kupovala, ili knjige, mada kad pričamo o knjigama to je malo nezahvalna situacija.
Očekivala sam da će tamo biti neka svirka, ali bilo je mirno, niko nije svirao, gostovao šta god. Bilo je lepo. :) Srela sam Davida. xD Još uvek me zove ''Goricee'', vragolančić malii! :D Bio je sa jednom drugaricom, curica je preslatka, lep bi bili par, ali nisu zajedno, on je sa nekom još sitnijom. :D Ne znam šta je ovo, neka pomama za majušnim curama možda?! :D Auuu, ja sam srednja. :D
Čula sam se preko poruka sa Dušanom, pomenuo mi je nekog njegovog druga, sviđam mu se ili tako nekako, mlađi je od njega. Pomislila sam da je Miki, ali ne znam, ne verujem, on me nije ljudski video. :D Ne verujem da ću biti zainteresovana. Probirljiva sam ja.
Jao samo da nije Dača -,- valjda je odustao, davno beše prvi januar kad smo izašli, ma ajde, nadam se da nije on. Iskreno, ako nije Miki ne verujem da će me zanimati. :D Primetila bih ga sigurno. :D Koliko sam probirljiva, najverovatnije ću umreti sama.
Kako izgledam puno sebe ovde. :D

 Kako bolesna slika xD kao da ću za preSednika da se postavljam. :D tugačemerjad ako ja budem imala veze sa politikom jednog dana. :D A dobro, slikana je odozdo, to mora da nešto znači. :D A šta li znači? Ma, zar je bitno? Ih bre! Umreću od gladi, idem da vidim šta mama nudi! :D 


   

Нема коментара:

Постави коментар