среда, 16. мај 2012.

Ovce, planine, nebo, čekajte me, dolaziiiim!!

           Neeeee mogu da razumem zašto ljudi očekuju od mene da budem nesrećna i napaćena jer me dečko ostavio?! Svi me živi pitaju ''Kako si?'', ne znam šta očekuju kao odgovor. Da im kažem da patim? Da mi je teško? Da umirem? :O Ali ajde da počnemo od početka. . . Da izuzmem subotu, kad sam otišla sa klupice na kojoj smo bili Svetislav xD i ja, i kad me je Marijana zaustavila da me pita da li želim da me zagrli, i da li sam sigurna da neće da me pozove kasnije da pričamo. I da izuzmem i to što mi je Marija sutradan poslala poruku šta radim i kako sam... I drugi su se brinuli za mene. Ja ne znam kako sam izgledala...da li sam baš izgledala toliko zaljubljeno ili šta. Nervira me... Jutros me razbio želudac kao po običaju, jedva sam se dogegala do ulaznih vrata. :D Umirem bre!  Posle sam se u školi topila sam lektirom Gospoda Glembajevi...eee koja je to bolesna drama! Gora od najgore španske serije! Ali mi se sad već dopada kako je čitam dalje. :D Sve je bilo super, a onda sam videla Svetislava (To je Stefan xD ali ja sam navikla da ga zovem tuđim imenom :D) i da ne bih morala da mu se javim tako sam okrenula vrat kao da sam iz cirkusa izašla pa mogu da ga okrenem za 180 stepeni! Ludak... Posle sam otišla do Teodore na prvi sprat, taman da obiđem Jovana...eee koja je to mačka. Baš je fin, ali se interesuje za moje dupe, a ne za moju ličnost koja je inače ključ mog zavođenja. :D Ali dobro, bitno je da mu privlačim pažnju. :D Malo bih da ga pročačkam, ali ništa ozbiljno niti vredno sekiranja. :D Teodora mu je čak naglasila posle kad sam otišla, da nemam više dečka... Ali to ne vredi, on je mlad i zelen, i nema petlje da se kači sa mnom matorom, ja sam ipak iskusna. :D Kao. :D
Julkina vrata se najzad otvoriše :D, hvala Bogu srela sam Svetu, nemoj da se ispusti da se ne prošeta hodnikom. Nasmejao mi se, i rekao ''Ćao Nadice.'' Ja njemu samo ćao, bez osmeha, stvarno ne razumem čemu sve to, ne mora da se smeška. Par puta je prolazio pored Julije i mene, još onako zagleđuje da vidi šta radim, da l' se smejem, da l' plaćem..može samo da crkne... :D Dobro, da se ucrvlja, ne da crkne. Ipak je mlad. :3 
Srela sam i Fekosa xD i on me pitao kako sam. :D Ubeđena deca da ja patim, a meni ništa nije. Pa kad je on rekao ''Baci kosku.'' ja sam shvatila koliko je mene on uzimao zdravo za gotovo, pa shodno tome, izgubila sam interesovanje. Čak je pitao danas Juliju kako sam...Kad mu je Julija rekla da sam super, i da mi nije ništa, on se ukiselio, pa nema gdeee. I rekao joj je da je i on isto super. Kog đavola pita, da ne očekuje možda da će mu reći da patim. Doduše, meni jeste pomalo krivo što je tako ispalo...ipak mi je bilo stalo da to uspe, ali šta sad, da se ubijem nemam nameru, a iskreno, delom mi je i laknulo. Samo ne razumem tu njegovu kiselu facu, mora da je navikao da devojke koje ostavlja pate za njim, i da ga spopadaju, traže mu da im se vrati. E pa dragi moj, od mene to nećeš da doživiš bogami. Nema ničeg lepšeg nego kad si slobodna. Možeš da se poigravaš do mile volje. Meni prija pažnja drugih, i volim nekad i da zavlačim, ali samo one koji to zasluže. A sada ću bogami da podignem gard, eee dosta je više bilo! Moram da odmorim opasno.
Eeeee, a da mi dođe Miki (bilo koji od dvojice :D) odmah bih zaboravila na gard i na sve...ali da se razumemo, malo bi da im teram čežnju prvo. Nema ništa na brzaka. Ali pošto su sve to samo puste maštarije, jer je ovaj prestar, a drugi je verovatno otišao u Španiju, moram tragati za novom ljubavlju koja će mi oplemeniti dušu! A što znam nekad da lupam gluposti... :D Hahaha, ipak samo bih na Bali bega da se usredsredim...
:D Zbog njega sam malo poremetila svoju matematiku danas xD a ni biologiju nisam pipnula :D samo da me ne pita sutra... Sada idem da jedem neke palačinke tamo, neki mamin i tatin eksperiment... :D
Kakve minđuše imam eee :D sve su kul. :D A nemam ideju šta da obučem za predstojeću svirku u Vinus, ali znam da ću da se sredim da budem tip-top! Pa neka sva prisutna gospoda crknu...jer ja sam SAMA KAO LIS' NA VETRUUU!!!          

Нема коментара:

Постави коментар