понедељак, 14. мај 2012.

Kiselo veselo

           I prođe i ovaj ponedeljak. Dan je bio hladan, divan, siv, kiša pada. Milina. Učila sam istoriju u pokušaju naravno, ko će da uči sad, kad može komotno da spavaaaaa i da ga briga za sve. Ipak, nisam spavala. Dopisivala sam se sa Julijom. :D I sa Marijom pomalo. Izgleda da će nam zahladneti odnosi pošto više nisam Stefanova devojka. Ne bih volela da se to desi, ali sad, šta je tu je. :D A recimo Marijana je skroooz okej prema meni, i Dragana takođe, čak su mi bliže sad. Ne znam, nije mi ni stalo nešto. Površno ih znam, ne moraju da ostaju. :D Dušan je divan isto, šteta što ne možemo više da se družimo, nije da ne možemo, nego ja neću. :D Za ove ostale me briga...dobro, Uroša poštujem, baaaš, pošto je pravi džentlmen, ali me i za njega briga ovako. :D Hahahaha, šta sam  gad neki. :D
Umorna sam od svega, ali nisam neraspoložena. Samo sam rešila da dignem ruke od velike ljubavi, jer toga, ili nema ili neću da ga doživim, nije mi suđeno. :D Pogrešna je predstava da postoji srodna duša za svakoga, ili da će svako da nađe ljubav, i bude zadovoljan svojim ljubavnim životom. Svemu kad tad dođe kraj. Iskreno, nije mi krivo što se nemam sreće u tome, ne treba mi sreća. :D Dovoljno sam srećna sa ljudima koje imam pored sebe. Dok njih imam ništa mi ne treba. :) A volim da se zezam na svoj račun da sam :foreveralone: da ću da idem u manastir, da volim mantije i popove. :D Hahahaha, ne mislim to ozbiljno valjda o.O. A ne da mi se da se trenutno bavim lovom na nove momčiće. Dosta mi je stvarno.
Ceo dan sam gladna a opet ne jedem. O_O Posle škole sam otišla sa Kristinom da kupim lakove, kupila sam pet mnogo lepih boja. :) Onda sam išla sa njom da vrati knjigu u biblioteku. Zelja xD moj robotizovani kupus. :D Lepo smo se ismejale danas. :D Posle sam se videla sa Duletom xD iznalupala sam se gluposti xD izanimirala čoveka. :D  Slikala sam se sa Matijom ali sam mnogo retardirano ispala. :O Neću da postavljam to nigde. :D Hahahaha xD jao meni, imali smo i test iz biologije, nisam znala da napišem ništa skoro za oplođenje xD hah, zamisli ja da ne napišem ništa? To znači da je zadnje vreme došlo. :D Ljudi smak sveta je blizO. :D 
Umorna sam, možda ću da idem da spavam uskoro, ali moram prvo da se istuširam :D Već je noć i malo sam se  oneraspoložila, još slušam Placebo, bravo NADO!!!   

Нема коментара:

Постави коментар