недеља, 13. мај 2012.

Moody Sunday. . .

              Nedelja jeee...tjaa...ne dam sebi da potonem! :D Moram da učim ipak, ali to može da sačeka malo. Moram prvo da se osvestim gde sam. Vreme je oblačno, ali hladno, i to me raduje. :) Kako kaže Tori Amos, ''I feel a little warm in my heart when I think of winter.'' Dobro sad, nije zima, ali kao da se bliži, šteta što to nije istina. Za pra dana biće vruće opet. -.- Nadam se da će i sutra da bude ovako hladno, taman sam smislila outfit. :D Slušam Pete-a Murray-a, tako je stvoren za ovakve dane. :) 

 Nemam šta pametno da radim trenutno, imam, ali ne bih da imam. I samo se žalim na to. :D Osećam se lako, kao light margarin. :D Uzela sam od Jelene naslove za istoriju, onaj čovek nije normalan, moram da se usredsredim na učenje, i da radim matematiku isto, moram i to, samo da ovo što pre prođe, ne mogu da učim, suze mi oči kad pogledam knjigu . Želim leto da mogu da prodajem zevala.
       




















Spala sam na slušanje Justin-a Bieber-a i to slušam pesmu Mistletoe o.O pesmu za zimu... :D Hahaha, a dobro ovo mi je treći dan kako se trujem njome, šta fali?
Upravo sam prešla na Backstreet Boys-e, i mislim da ću da ih slušam malo poduže. Šteta što su se toliko promenili na poslednja dva albuma, katastrofa, na šta su spali to.  E muzička industrija :D luđački nastrojena, samo pare bi da juri.
Nemam neku inspiraciju da idem da jedem, a moji me zovu, tako da, idem da jedem. :D  Onda ću malo da varim, dok čitam knjigu, pa ću da idem da učim, mukotrpno sa razumevanjem. :D  
 

Нема коментара:

Постави коментар