понедељак, 7. мај 2012.

Moody Monday..Damien Rice :)

              Ova pesma je savršena za ovaj dan... Ceo dan ću da vrtim samo tu pesmu, i tako, ne znam ni šta treba da učim za danas. A umorna sam jako, mada dobro, za gimnazijalce je hroničan umor karakterističan. Napolju je tmurno, sprema se nevreme. Ovakvo je nebo sada, samo što sam ga uslikala. :)





       I evo, slike sa 1. maja...jao... :D 
     
Ništa bolje nisam mogla da nađem :D nigde nisam fotogenična baš.. :D Zapravo, nisam uopšte. :D
    Ja pa kao da nemam dečka, nisam ga videla evo već treći dan, nema ga niĐe...a nedelju dana nismo ni izašli ni ništa.:D A neka neka... :D 

Aca <3 sve upropasti! <3 :D
         Moje prstenje <3 :)
       
       Neka mi se smeju ljudi, ali ja moje prstenje smatram živim bićima, luckasto, nema šta. :D

I tako, sebi sada mogu da poželim...
               ...barem ostatak dana...

Нема коментара:

Постави коментар