недеља, 27. мај 2012.

Klozetarle vol1 i 2

         Jedva sam uspela da se ulogujem ovde. :O Pomislila sam da mi je obrisan kao predhodni, ne razumem šta se sa njim desilo. o.O Nisma ga korisitila mesec dana i ono ''Ciao Amore!'' xD Haha!
     Bile smo u Sanijeli, ja sam pila nes. :D Htela sam picu, ali mi je mama javila da pravi krofne, pa sam se odrekla pice. :D Moram da naučim da biram između dva zla, mada, mislim da sam izabrala gore. :D 
Pre nego da krenemo da se šetamo slikale smo se u wc-u... :D Moja ideja. :D 

   Gde jedna da prođe bez kreveljenja xD hihi! :D 
Bile smo na Sajam xD i videla sam Duleta. I Miki iz Ančiki je bio sa njim. :D Nije hteo da mi kaže ko je taj lik, tek za dva dana. Ne razumem poentu. No dobro. Nema veze. Saznaću, dakle u utorak? o.O 

Нема коментара:

Постави коментар