четвртак, 24. мај 2012.

I can see clearly now the rain is gone. :)

           Kiša je stalaaaa :) Napokon... Umara me malo kad pada... Pešačila sam bogami puno do profesorke i nazad. Jela bih sad nešto, ali mi se ne da! :D 
Do sad sam bila na času matematike, radila sam nizove i moram da se pohvalim da ih čak razumem jako dobrooo. :D Ali to mi ne pomaže mnogo, ja sam baksuz za matematiku. :/ Baš me zanima šta ću da dobijem, valjda nisam mnogo uprskala. :D
Sad sam baš pomislila na Jovanu Mitić, pa sam uzela Gimnazijski godišnjak iz prve godine da je nađem. I zaista, nađoh je...nisam je prepoznala. :O Nisam imala ideju da je ona išla i u Gimnaziju i u muzičku školu, svaka joj čast! Ona mi je skoro rekla to, nisam verovala...nikad je nisam doduše ni videla u Gimnaziji. o.O A možda i jesam, ne znam, bila sam prva godina, nisam mnogo lunjala dalje od mog sprata, a i bila sam zatreskana u Avaksa pa sam samo ispred njegove učionice visila. Bila sam mlada nisam znala za bolje.. :D 
Ali dobro, barem sam je upoznala skoro, i sad znam da je bila Gimnazijalka. :D Hihi... :D 
Divna cura, tako je dobra, neiskvarena x_X prosto mi je bilo teško da poverujem u sve to dok je nisam upoznala...
A vidi je, dušaaa <3 :)
Greota što sam joj ukrala sliku, hihihi. :D A dobro, kad se vidimo slikaćemo se mi. :D Nije probleeeem. :D Baš bi bilo lepo da se uskoro vidimo...još i Mica da bude sa nama haos! :D Idem 30-og maja u Niš, nadam se da ćemo moći da se vidimo, pošto ona tamo studira bilo bi divno. :3
Ah ah...šta sad da radim drugo, nego da čitam ''Korene'', eee, jadna ja. :D 

Нема коментара:

Постави коментар