четвртак, 17. мај 2012.

Kriza....kriza...krizaa??

              Ovo vreme počinje previše da mi prija, plašim se da će uskoro biti previše toplo...onda ću da umrem.. Radila sam matematiku do sad, mnogo sam umorna, ali mnogo, jedva čekam da prođe šest sati. :D Tada mi se završava matematika, ne znam šta ću sutra da uradim sa sobom, i sa mojim životom. :D Eeee, kao da mi život zavisi od matematike. :D Ovaj dan je počeo kišno. :D Sumorno, mračno, ali meni prija...a mogla sam se bolje obući...samo na to mislim! Sad se Cvetko šeta na mom spratu xD a ja silazim da posetim Juliju i Teodoru. :D I pomalo Jovana o.O ali možda i ne, ne znam baš. Više idem zbog mojih devoj'čca... :D A što se momčića tiče, malo sam poludela, maloo višeee... :D Sve bih da probam xD svuda da se gurnem, u sve da zavirim. Ali niko me ne zanima, a neću ni da se skrasim, ali opet hoću. Da, ja sam podvojena ličnost. :D To je jedino objašnjenje za moje ponašanje i duševno stanje. A ovaj če od blata da me praviiii, hahahaha. :D Još Ana kad je sišla za kartu u kancelariju čula je Strahinju kako pita Cvetka jel me ima, a ovaj ne može da me vidi. Ne znam da li se krije od mene, ili mu duša izgorela da me vidi. :D Briga me.
Ipak, ja sam poludela, hoću nekoga da imam, ali da nije obavezno, da nismo u ozbiljnoj vezi, ali da bude samo moj, a ja mogu da budem sa drugima ako hoću... Može li da se pojavi neko takav. Ne mogu, treba mi muško, ali pravo muško. Odraslo muško, nemam pojma gde da ga nađem... O_O ne mogu da ga rodim kako se kaže, jer bi mi onda bio sin, a to je već incest. x_X e jesam ja malo poremećena... Ne čudi me ništa više. Ja ludim, e da mi je neki beg pri ruci... Pff...sad moram da se spremam za matematiku, a ne da mi se uopšte. Ali možda usput sretnem nekog lepog dečka... Hoću Mikija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brrrrrrrrrrrrrrm brrrrrrrrrm!! 

   

Нема коментара:

Постави коментар