уторак, 8. мај 2012.

Utornik, dan posle nedelje.... :Đ

0            Još tri dana do vikenda. :D Tako blizu a tako daleko. Danas, ništa korisno nisam radila. Nisam imala informatiku, pa sam došla kući posle petog časa i otišla sa mamom, sestrom i sestričinom u sopping (šššaping; kako bi rekla Sonja :D) jedva sam našla nešto normalno, ništa mi se ne sviđa, sve je nekako obično, svi imaju to... :D ne volim da se uklapam toliko u masu... ali sam našla i kupilaaaaa :D top :) ali ne onaj iz koga se ispaljuje đule (ili ćule o.O???). :D Khm khm, dakle sloboda grudima??  :D Dakle, Nadice prsla si, ali baš baaaaš...




i pantaloneeee....toga nikad dosta. :D








    Posle smo otišli u kafić, nažalost u San Marko, ali dobro. :) NIje bilo loše, taman da se relaksiram pred (m)učenje liGovnog... :Đ 
Kapućino <3




Sestra mi se malo unela u vraćanje menija na postolje, pa se namrštila. :)




Učila sam i naučila liGovno...sada ću da završim knjigu... ''Nešto da ti kažem'' ,  ubedljivo najodvratnija i najbrutalnija knjiga koju sam do sad pročitala, ali ima neke istine u njoj...hah. :) Posle sam spremna za gospa Nolu, a onda za neku patet'ku! :Đ 

Нема коментара:

Постави коментар