субота, 12. мај 2012.

Dosada vol 1

                            Dosada, strašno je kad te ta starica uzjaše. :D Nemam šta da radim sad, a ne uslikava mi se niko i ništa, nemam ni ideju šta da slikam, a i da imam, neću da je ostvarim jer me mrzi. 

Treba večeras da se vidim sa Svetislavom...da mu još jednom natrljam njušku, jer gospodin odčigledno ne shvata ozbiljno ono što sam mu rekla juče. Derište, ali dobro. Moja krivicaaaa. :Đ Barem se nadam da će ovo veče da bude manje sra*e od prethodne, iskreno se nadam, najiskrenije se nadam, molim te Budo, Bože, Alaše (Alaše?! o.O) i svi Bozi ovoga sveta, molim vas ne dajte da se nešto glupo opet desi. :D Hvala... Ja inače, direktno moja misli pretočim na papir ekrana, i sve što lupim odlazi ovde bez prepravljanja, pa mi je čudno šta mi sve padne na pamet... :D Hihihihihihi... :D I tako. Očigledno ću da se posvetim knjizi. Mislila sam da je knjiga Poslednji dani od Anite Dajamant živa glupost. Ali ispada da je knjiga genijalna! 

Mislim da vredi čitati je. Ima crnaca. :D I priča o robovima dosta, baš, baš pristojna knjiŠka. :)    
 

Нема коментара:

Постави коментар