среда, 9. мај 2012.

Hoću u Beograd. :(

         :( Kako je lepo bilo tad, mnogo lepo. Opet mi se ide u Beograd, nadam se da će organizovati opet neki odlazak tamo, ne sedi mi se više ovde. -.- Ništa se ne dešava...
Ide mi se i u Niš, svuda sam ne ovde, ali dobro, još malo pa će raspust. Ne verujem sebi da je vreme tako brzo prošlo. Opet sam upala u neku patet'ku... S obzirom da sam in
ne vidim zašto me patetika hvata. Sklona sam ja svemu i svačemu, a verovatno sam suicidna i depresivna, čim slušam Wagnera po Marini, mojoj logičarki. :D Ipak nisam se uvredila jer je Hitler moj uzor! :Đ
Dva grada, i dva ubedljivo najlepša dana. :3 
Beograd...sa Julkom...luđačka slika, zaista...

I Niš, sa Lenom i sestrom...ovde sestre nemaaa... :D Mašnica, lud'lo. :D 

    

Нема коментара:

Постави коментар