четвртак, 17. мај 2012.

Gotova!!!

          Jedva sam čekala da se ljudski domognem kompjutera...matematika me je umorila, ali radila ne radila ja opet ne valjam. Umorna sam, spava mi se, hoću Buraka za muža...i tako. Stigla mi je pidžama iz Avona, i set: pena za lice, maska sa glinom i dnevna krema. :) Sutra ću sve to da isprobam i da slikam. :) Nema sad dnevnog svetla, i slike ispadaju ružno. :(   Hahaha, Matija i ja sada imamo manje više normalnu sliku, mada, kvalitet je grozan, i malo je mutna, ali nema veze. :D Hihi.. :D Dve retarde xD  
                       Danas je dan podnošljivo prošao. Ne mogu da verujem da je sutra petak! Naravno, test iz matematike kvari njegovu draž, ali već posle logike ćemo sve prebroditi. :D To obično tako biva.
         Meni su bogami hormoni podivljali i sada se žalim Teodori na njih. Uništiće me. Stefan me je isušio kao pustinju! Proklet da je!! :D Mada, kad smo već kod džinova poput Buraka, i onaj Anđelin ''kolega'' poglavica, je mnogo ubav bogami. Ali kakve sam sreće sigurno ima devojku. :D Ne želim da znam. :D Suuutraaaa petaak! Napokon! Naslikaću se bogami pošteno! I poklone još neke moram da slikam, nije fer samo Anin da bude postavljen. :D      

Нема коментара:

Постави коментар