понедељак, 7. мај 2012.

:tugačemerjad: ?

         Ovaj dan je previše zamoran, jedva čekam da prođe. Nisam nimalo raspoložna, i to mi se nikako ne sviđa. :( Smeta mi ovakvo vreme, svo je oblačno, teško, ne pada ni kiša, kad bi padala, lakše bi mi bilo. Ali ne mogu da nameštam vreme po mom raspoloženju, zar ne? 
     Gladna sam :D  a ne mogu da jedem, to je onaj osećaj kad si sit, a opet bi jeo, a kad sam prase, šta ću <3. :) Ne znam ni šta bi od muzike sad mogla da slušam da mi podigne raspoloženje, moram malo da se pokrenem. Poludećuuuuu. Ali stvarno. o.O
    Da vidimo šta sam radila danaaaaaas ceo dan...hm, jela sam najlepšu čokoladu na svetu *_* tako je ukusna <3! Sa lešnicima, bademom i cimetom. :3 Ima ukus na medenjake. :3 
    Posle sam obnavljala likovno, moram da dobijem u sredu ocenu, da se i od toga otkačim. Još samo dva meseca do kraja...heh. :) 
    Kupila sam novi ajlajner :3 stari mi se istrošio, isti kao i uvek Impala. :)
        Počeću da reklamiram proizvode ovde, vidim ja. :D 
  Hahaha, i to nije sve! :D Poslala sam majku da mi kupi kremu i labelo, potrošila sam stare, i kupila mi je Garnier kremu i Labello, ali ne ono što sam joj rekla, kupila mi je roze edicijuuuu... Wooooooohoooooo! 
    Sviđa mi se kako mirišu oba, i krema i labelo, ali ne volim Pearl and Shine. -,- No dobro, sviđa mi se ovo Nordic Essentials :) mada će sad leto, ne treba mi krema za zimu...jao mamaaaaaa!!! :D 
     I eto :) ipak dan nije toliko loš. Uostalom, to je bio samo relativno loš dan, ne loš život. Idemo dalje! :) 
    Lena, na prepad! :D Gde li gleda ovo dete... :D 

Нема коментара:

Постави коментар