понедељак, 21. мај 2012.

Ja bi da se uključim u politiku ako je ikako to moguće. . .

               Danas sam bila na kafi posle škole sa Duletom, kasnio je kao i uvek... :D Ali smo se posle uhvatili političkih tema, tako da sam dobila poleta da postanem predsednik. Zašto da ne? Ionako na desnoj butini sa unutrašnje strane imam fleku u obliku Srbije...ali ozbiljno. Nije sad prikladno da slikam to. :D 
               Bila sam malo vredna pa sam radila nemački, umorna sam. Lenja sam. Ne znam kako ću faks da upišem i da polažem ispite. Moram da se uzNem u pamet kako govore stariji. :D 
               Nema ništa novo, ništa se ne dešava. :/ Socijalni život mi se od ponedeljka do petka srozava...a od petka do nedelje se srozava moje poštenje, i ličnost... Eto... toliko o tome. :D 
Mnogo dobra slika... :D hahaha xD ne verujem da neko kao ja postoji, istog pola, a kamoli drugog. Nešto se razmišljam, da li da još posvetlim boju ove moje kose? o.O Ne znam stvarno, mislim da bi mi još svetlija boja bolje stajala. Ovih dana ću da idem da kupim farbu po želji, pa će sestra da me farba... Malo svetlija nijansa, i mislim da bi bila savršena, ako je to uopšte moguće. :D E nema, prsla sam. Za u logor! A ko će da me voli više od mene same? Grozna sam. Zato ću da umrem sama, bez igde ikoga. 
              Bilo bi lepo da nisam rođena u ovoj zemlji kad bolje razmislim. o.O Ima da propadne. :D Sad kad imamo novog predsednika...eto, opet se hvatam za politiku, zlo! 
           Ne ide mi se sutra u školu, ne ide mi se uopšte u školu, ali moram...još malo 20-ak radnih dana čini mi se... eee :) Ne znam sad šta da radim, lepo ću da pijuckam kaficu i da slušam Kent! <3 Živela Švedska! :D 

Нема коментара:

Постави коментар