петак, 25. мај 2012.

Sreća! :D

        Jedva sam dočekala petak. :D Kafica, The Cardigans...ovo kvazi jesenje vreme xD mene opušta. <3 
Pored pripreme za građansko koja je bila urnebesna xD sve je bilo kao i obično...Kristina je u centru pažnje kamere ovih dana! :D 
Dražesna devojčica moja! :D Danas idemo da gledamo maturante oko sedam, ide i Julija sa nama. Posle se razdvajamo. . . Dule me zvao da idem kod Dimenzije, tamo će da bude Džoni. :D Nema više devojku, ali ne mogu. o.O Kristina neće hteti da ide u stan njoj nepoznate osobe. :D A i svi su stariji 5-6 godina od nas... :D Bolje kad je starije, mlado se pokazalo kao krajnje nezrelo. A ni ovi nisu neke cvećke... Muško k'o muško, žensko k'o žensko. Moram da nađem majicu koju sam kupila u Urban ''Forever Johnny'' ne znam gde mi je, moram da potražim malo bolje, moram da je nađem! :D Malo da ga zezam. :D 
Sada na reperotaru Keren Ann :) neverovatna žena, mnogo je volim! 



Reakcija nakon jednočasovnog čitanja ove divne knjige. :D 

Nijednu normalnu sliku nemam.. :D 
Eeeeh, nadam se da će ovo veče da bude dobro. :) Ja sam nepresušni izvor gluposti, tako da su očekivanja velikaa! :D 

Нема коментара:

Постави коментар