среда, 16. мај 2012.

             Konačno da i ja batalim stvarne likove i zagledam se u nekog nestvarnog. On je tako divaaan, čak ga i moja mama voli :D i pola Doma Zdravlja ako se da primetiti. :D Poludela sam za njim. Čak sam i matematiku prekinula da radim da bih gledala u njegove slike. Ohhh... :D Luda sam baš. :Đ


A tako je leeeep, ko može da ga ne voli, ja stvarno ne razumem ako postoji neko takav, od čega je sačinjen. Baaaš je muškaričast, kako ga ne voleti. *__*
Lep je i ovakav, ništa mu ne fali, kao lutka je. :D 
Ali mu ipak turban najlepše stoji xD vidi se da je turčin... :D Auuu, ala sam ja smorila sa njim sada, ali dobro. Bolje on nego Ceci. o.O 
Ipak, ovde ja najseksi lik na planeti. Tačka! 
Idem da se bavim još malo matematikom... :D bolje bi mi bilo, da ne bi izvukla keca. -,- Kasnije ću se posvetiti mojoj velikooooj ljubavi. <3 _ <3 Ma, planiram ja da nađem ovakvog nekog (ne)srećnika, samo ne znam gde. Ipak ću da se smirim malo, i da ne pominjem ocu Turke xD opet će me gađati daljinskim upravljačem, a iskreno, mislim da ovaj put neće da se trudi da promaši. :D 

Нема коментара:

Постави коментар