недеља, 13. мај 2012.

Vi ste ljudi mnogo čudni... o.O

              Još malo pa ponedeljak... Sutra idem na kafu sa Duletom, jedva čekam, da se ispričamo lepo, dugo ga nisam videla, niti se čula sa njim. Ima puno poslam greota. Ne želim nikad da odrastem. Mada imam 18 osećam se kao da nemam, i ne želim ni da imam, i svi mi kažu da izgledam mlađe, i onda mogu da se izvlačim da nisam punoletna. Mada, punoletstvo mi može biit ujedno i korisTno. 3:) Hehehehe xD hahahaha xD . Sad sam zamislila Anđelin smeh xD hahaha. :D Jao. :D
Ova slika je malo starija, od četvrtka čini mi se. :D Ludače dve, nijednu normalnu sliku nemamo. Pa dobro, valjda je poJenta da slike ne budu normalne, gde je tu umetnička draž u normalnom?! :D
   A u pozadini ACA...On je bre zaprška u svaku čorbu, strašan je.  E, strašno. :D A ni Aleksandra, moj drug iz klupe :D nemamo neke normalne slike, obično jedna od nas ispadne dobro, druga ne, ali još češće obe ispadnemo kao iz centrifuge!
        Ovde mi je faca smorena iako to nije uopĆe tOćno. Slučajno sam trepnula kad ne treba, i ispala sam kao Lignjoslav mlađi... E, kako su to strašne stvari. :D
         Na ovoj slici sam manje-više normalna. :D Ali opet, lepa je doduše iz daljine kad je gledam, ovako vidim sve nedostatke. Ja sam očigledno debelo iskompleksirana persona čim tako mislim o sebi. Ccc, Nadice, poradi malo više na samopouzdanju, šta drugo da ti kažem. :D Možda treba da potražim savet od logičarke, ona će da me uteši. :D Debelo će me utešiti.. :D
      Ovo vreme očigledno samo na mene i na Nikolu deluje pozitivno, ni na koga više. Svi su mi nešto skapani, depresivni, tugaljivi, strašno nešto. Oooo I'm an alien, I'm a little alien, I'm an Englishman in New Yoor...ouuooo... 
Sad se baš nešto pitam šta radi Miki Mali (Dule ga je nazvao kaluđer xD ne znam zašto, možda zbog brade, ali opet, neee :D). Kad pomislim da je isto godište kao moja profesorka muzičkog, da ima 33 godine xD dođe mi nekako smešno. Ali svejedno, on je moj model savršenog muškarca. <3 _ <3 Valjda neće da se oženi, a i ja sam sada punoletna :D hahaha. :D E, pusti snovi...
Stavila sam masku na lice x_X pošto sam trenutno statusa :forever alone: sad da izađem na ulicu (ali da ne pada kiša, masku da mi ne spere xD) utvrdila bih status samice, ali ne prostorije u zatvoru xD već osobe.. :D 
Još malo pa ću da spavam sad, a možda i neću, što li pa ja lažem ljude. :D Nemam pametna posla, a mogla bih malo da spakujem ranac, ali samo malo, za sutra. Koliko da imam gde da pišem, i da čitam. :D A ne mogu da se maknem sa stolice. I neću! Ide mi se u šoping, meni se uvek ide u šoping. . .sutra ću da uzmem neki džemper ili bluzu-džemper, ako ga/je ima bilo gde, neki lep, mrzi me  da nosim stvari koje imam sad dok traju ovi divni, prohladni dani. <3 Neka traju još dugo, ja se ne bunim, podržavam sve to! 

Нема коментара:

Постави коментар