уторак, 15. мај 2012.

Zaljubi se Nače u turčina... :D

                   Zaljubiti se u lika sa televizora je bolje nego zaljubiti se u čoveka iz stvarnog sveta. Doduše, i ovaj je iz stvarnog sveta, ali...znate na šta mislim. On ne može da ti nanese zlo...divno! :D Naravno, kao i svaki put, i sad sam ga ubola, Turčin je, ali sam zahvalna što nije Šiptar. Tata me gađao daljinskim upravljačem kad sam mu rekla da mi se svidža i da želim da se udam za Turčina jednog dana. Topom bi me gađao kad bi mu rekla da ću za Albanca. Ali ne verujem da će to da se desi, ipak Turčin je izabran! :D Ovaj je diiivaaaaan *_______* slučajno sam ga primetila u naravno turskoj seriji koju moja majka prati, Sulejman... :D Kako je divan, predivan je, Bali beg. :D Ima da naučim sve lekcije o Srbiji pod Turcima... idem da dremnem, posle ću matematiku da radim, moram... :(

Нема коментара:

Постави коментар