среда, 9. мај 2012.

9 maaj

        Molim Boga, da me sutra što manje gnjave, jer ne idem u vojsku nego punim 18 godina, i ne shvatam zašto je to toliko bitno, sem što ću biti punoletna, i odgovorna za svoje postupke, đavola to malo, nego dobro...
Čitala sam gospa Nolu do sad, i imam još tridesetak stranica. Pre toga sam radila matematiku, i kao i svaki heodnista, navikla sam da pravim pauze... :D 
Čo'ek treba da zna da se opusti, malo...ejsss... :D 

Ne znam na šta da potrošim svu ušteđevinu, koju sam marljivo štedela. Moji roditelji tu je zovu proizvodom javnog reketa. . .pa donekle su u pravu. :D Ali nisam im ja kriva što mi ne traže kusur kad se vratim iz prodavnice. Mislim da ću za koju nedelju, možda već sledeće ići u Niš, tamo ću svašta da nađem, ovde nema ničega...dobro, ima, ali ionako je sam New Yorker prva baza, pošto je Terranova otkazala, pa svi uglavnom tamo kupuju...e neČe tako moČi. Neću da imam isto što i svi. Možda zvučim umišljeno, možda jesam umišljena. :D I nekima se to ne sviđa, ali meni savršeno odgovara da tako misle, još bolje za mene. :D Bože, stvarno zvučim grozno. O_O Ali neka. :D 
Ipak sam danas sebe častila, prstenom naravno, mnogo mi se svideo, patetičan je, crven...to je SRCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! <3 _ <3 XD
 Hehe.. :D 

Нема коментара:

Постави коментар