недеља, 20. мај 2012.

Ode subotaaa...aj aj aaaj!! >D

              Divan je mesec maj, moram da priznam. Ne zato što sam tad rođena, nego eto, lep je. :) Tmurno vreme je nestalo, vreme je lepo, pravo prolećno. :) Bila sam sa Marijom na kafI...i bilo je baš fino. Ispričale smo se, ali ne dovoljno, nekad mi se čini da nam ni ceo dan ne bi bio dovoljan, o toliko stvari možemo da pričamo da sam zapanjena. Valjda ćemo nastaviti da se družimo nadalje...meni ona odgovara. Nije zahtevna, ne traži drugarsku disciplinu. :D Skroz opuštena. možda i nije za prijatelja. . .ali je ovako fina za društvo, meni barem prija. E sad, to što je previše neodgovorna može da zasmeta, ali meni se u neki prijateljski odnos sa njom ne ulazi, isuviše je rano za to. Imam ja moje ljude. :) :D
            Napokon su mi stigle slike iz škole, od pre nekog dana. :D Nismo normalni više šta radimo. :D


Hahaha, vezuju Šoneta za sto. :D Nisu normalni, kako ga muče, mada kakav je nekad ja bi ga uništila. :D Barem nam nikad nije dosadno. :D
       Uveče sam izašla sa Danicom... :D hahaha xD sedele smo na sajam kao poslednji klošari. Kuku lele. :D Svirali su Glamour Boys-i u GruFuuu xD samo tek oko 23 jer je bila liga šampiona pre toga :D i to je moralo da se gleda, nikako da se propusti, pa je Gruv jedno vreme bio pust. :D Ovi iz benda su sedeli ispred i pili su pivo. Tu je bio Johnny, bubnjar. :D Ludak, baš je kao tele o.O ali mi je sexy. :D Sedele smo tako i šmekale xD smejale se xD umirale od smeha, jer s vremena na vreme pogrešno čujemo jedna drugu. :D Tako sam ja čula ''Mesec mi se ohladio.'' a ustvari se radi o nečemu drugom. :D Potpuno druga rečenica. :D Gluvča!
       Posle je došla Anđela, i pozvala Danicu da dođe na izložbu. Naravno meni se nije ni javila niti me je pozvala tako da kad smo došle do umetničke ja sam sačekala Danicu. :D Šta ću tamo. Inače, nije mi jasno zašto se zove Noć Muzeja kad se slike nalaze u školi. :D Tako je i muzička u 23 imala svoje veče za Noć Muzeja naravno :D ali u biblioteci. Videla sam Vladana, ima devojku, duša. :3 Verovatno se vole. <3 Ajoooj, raznežim se tako nekad. :D 
      A onda kad smo se vratile u Gruv, imala sam koga da vidim. Mikija. :D Lepotan! UmrEla sam, gledala sam ga kao da sam hipnotisana. Koji je on šećer. Kako je savršen. Ne razumem zašto ga Dule zove kaluđer. -,-
 Nisam mogla nikako da mu priđem, i da sam mogla ne bih prišla jer je mator, samo bi ispalila samu sebe. Ne mogu da se pomirim sa tim da onakvo savršenstvo neće  biti moje. Nikada, ali nikada! :O  Niko ne može da se poredi sa njim, ne verujem da onakve crte lica postoje na još nekome, tako da ne mogu da pevam ''Nevermind i'll find someone like youuu.'' Šta sam ja to sebi uradila, ne razumem. Taj čovek...ugh. 
    

Нема коментара:

Постави коментар