субота, 19. мај 2012.

Petak popodne. :)

            Odmah da se pohvalim, videla sam momka lepog kao saaan... *___* tako je lep, a nikad ga neću videti opet. Eh, moja muka. Ali dobro, mio je i divan je. Treba da se spremam uskoro za izlazak...ima da zapalim ceo Vinus!! Hahaha!  Ja tek sad shvatam koliko sam ja rasna lepotica...ah... :D
            Ne znam da li treba da uradim nešto sa sobom, nekako mi je zid prazan, ali bukvalno prazan. :D Smaram me moja soba nekad. Ali kad neko uđe oduševi se, mada i ja se oduševim kad je slikam. xD 


         Bila sam na kaficu u San (N)Marco. :D Hahaha Narkić. :D Ne volim taj kafić, ali dobro, za sekinu ljubav. :D
Morala sam da slikam kaficu. :D 
Profi, nema šta. :D Hahah, ovo je sestrin vrući nes, bljak. :S 
Pričale smo o momcima o.O malo više da je slušam bolje bih prošla...ali bitno je da sam se ja napila kaficeeee...i malo zezala. :D 
Kad smo izašle iz San Narkića, ja sam poludela, ali skroz. :D Počela sam da se smejem kao luda, da je Milica morala da me smiruje. :D Evo, čak smo se slikale u staklu.- :D 
Jel se vidimooo?? :D Hahahaha xD bolesno! I naravno divan park naš! :D 

Ima svojih čari iskreno. Koliko god da je grad u kome živim prljav, odvratan i seljoberski ja znam da ima gorih gradova, pa eto, moj je zlatan. I da ne zaboravim da ovde žive ljudi koje ja mnogo volim. :) Kako li ću u Nišu da se snađem ja kad odem na studije? o.O Niš mi se mnogo sviđa, ali ljude ne volim, nevezano za sam Niš, ovako ih ne volim. :D Jadna ja! Ju ju!
 Posle smo pošle ka južnom bloku da pogledamo neke stvari...moje drage starke, moram da ih očistim o.O izgledaju mi staro. :( 
Ovde dole su neke sekte... o.O ju ju. :D baš jezivo izgleda. :D 
 






Нема коментара:

Постави коментар