субота, 19. мај 2012.

Srodne duše, istina ili mit? Ajde sad! :D

           Uvek me zanimalo da li je tako? Danas mi se od ranog jutra mašta. A šta ću, živim u oblacima, a ne primam platu za to, jer ovo je Srbija. :D Nema ko da me plaća da lupam gluposti po ceo dan, kao Ivana ivanovića. Zbunjena sam često ovih dana. Ne znam šta hoću, sve bih, a opet ne bih ništa u isto vreme. Hoću dečka, ali ga i neću, strah me više da se upuštam u veze. Nemam više živce, moram da počnem da gledam španske serije opet, one mi ulivaju nadu da ću posle Peđe da imam neku kasvetnu vezu. 
     Teodora je u petak bila na kaVi sa njim, i pričao je o meni. Očekivala sam da će da mi kaže kako je rekao da sam kreten, loš čovek i tako daljeeee...ali ne. Štaviše, sve najbolje je pričao o meni. Ne znam ja šta je smislio on to. Rekao je kako mu je krivo što je izgubio tako divnu osobu kao što sam ja. Da je trebao drugačije da postupa sa mnom. E, pa meni nije nešto krivo, nije mi uopšte krivo. :D Ne umem da praštam, u tome je verovatno moja uskogrudost, ali šta ću. :D
Sinoć je bilo ludo i (ne)zaboravno. :D Pila sam, poludela sam. :D Priznala sam Straletu da mu se mnogo divim, do imbecilnosti. Jer stvarno, čovek je car. Veća je carica od mene. :D  A tome se moram nazdraviti... :D Koliko su oni ludi, to nema gde. Cvetko se ošišao, sad je mnogo seksi, znači nemam reči. :D Oduzeo mi je dah. :D Od smejanja. :D Teodora, Julija i Dina su komentarisala da je on ošišao kosu od tuge. Kao u onim epskim pesmama kad žena ili devojka skrati kosu za umrlim ili nestalim bratom ili sinom. :D Ma 'oće...boli njega tuki. :D Sve u svemu nije bilo loše. Došla sam kući oko dva. Pa sam se komirala, ustala u pola deset, i sad ću da izgrickam Tobleronicu xD dok slušam I Blame Coco... :) 
Njam njam. :D 
   Sad treba da se spremam, da idem sa Marijom na kafu, ne znam šta da obučem, ali to nije ništa novo! :D Neke prugice ću da obučem i tako to.. :D 
  

Нема коментара:

Постави коментар