недеља, 20. мај 2012.

             Naišla sam na divne baletankice na internetu <3
Miševi :3 divne su stvarno, ali ne verujem da ovako nešto postoji u Srbistanu. :D A ovakve već mogu da nađem, one su klasične, ali me ova siva mašnica oduševljava. :)
I Vans-ove patike... :D Mada tirkizna mi se savršeno sviđa, i nadam se da ću ih naći u toj boji u Nišu, jer ne znam kad ću opet da posetim Beograd, sumnjam da će to biti uskoro... Ali ove bele rade xD ludački dobre patike. :Đ
 Bašš su lepe. <3 Ni za njih nema nade... eh... :) Idem ja da živim u Švedsku...tamo ima svega i svačega, duplo jeftinija garderoba...ali zato hrana košta kao da je od zlata... A kod nas u Srbistanu (uticaj turskih serija xD) sve skupo...jer je sve od zlata. :D Pa mi od devedestih nismo izašli iz inflacije, tako da na nas ona ne utiče ni malo. :D Sadaaa, malo Nore Jones...i biologije... :) 

Нема коментара:

Постави коментар