уторак, 29. мај 2012.

Opet kišno vreme...ne marim. :)

                      Sigurno ne idem u četvrtak i petak u školu. :D Ihihihiiii!! Sreća...radost. :D Nadam se da vreme neće da bude gadnoo kao ovo sada. Ne smeta mi lično ništa, volim ga...ali planiram da radim neke stvari xD koje na kiši nisu moguće. :D
Prvo, hoću da idem u šoping, da maznem Vans patikice :3 pogledam šortsiće, jer leto jee tuuu. :D Majčice, nakit pre svega...onda da idem na kafu sa sestrom xD u toku jednog dana bez obilaska tri kafića nema ništaaa! :D Lenu da izgnjavim, da se istrčim lepo. I da se vidim sa Jovanom, a pritom da izađemo Milica, Lena i ja sa mamom jednom. Za dva dana mislim da je sve to izvodljivo. :) Ja sam ipak opasno naštelovana cura... Supergirl. :D Istina je da mnogo cenim sebe, više nego što bi trebalo izgleda... :D Ali volim za sebe da kažem da sam glup ljud. :D 
Eeee...da mi je sad da se popnem na krov kao ona.

 Biće vremena nadam se...mada, jednom sam htela da padnem s krova...
Auuuu, kako seva... :O 

Нема коментара:

Постави коментар